Stimmen insgesamt: 90
She is responsible for the development of NASA’s Moon to Mars architecture, defining and managing the systems development for Artemis missions, and planning for integrated deep space exploration approach.
Ich schaue ab und an in den Livestream und es ist schon erstaunlich, wie stark an den Fangauslegern gearbeitet wird. Hat man nachgerechnet und bemerkt, dass die dynamische Belastung viel höher sein wird?
Wenn man sich das so anhört, hat man das Gefühl, als hätte SpaceX gestern angekündigt, dass man heute einen Booster fangen will. Keine Ahnung, warum das jetzt so sie im Hühnerstall zugeht.
This delay was not based on a new safety concern, but instead driven by superfluous environmental analysis.
Da es in der Startlizenz inzwischen wohl nicht mehr um das Bewässerungssystem/Deluge-System geht, finde ich diese Verschiebung etwas voreilig!
“The driver on the current schedule is the environmental review, in this case. The safety review is not done yet, either, but it’s on a shorter schedule,” Murray said. He confirmed the issues in that review outlined in SpaceX’s Sept. 10 statement, including wastewater discharge from the pad’s water deluge system, sonic booms from the Super Heavy booster’s return to the launch pad and changes in the splashdown location of the interstage section.